13 april 2011

Onsdagskväll

Ber om förlåtelse djupt från mitt hjärta att jag inte varit så aktiv på bloggen på sistone, förlåt!

I lördags var jag, Rebecca och mimmi på the studio, och nu är mina fördomar om det stället ännu värre!
Har man kort hår, kan "stylisterna" inte styla en, utan man måste ha långt hår, för att få vackra lockar..
Dessutom betyder en naturlig sminkning svart ögonskugga upp till ögonbrynet och påtok för blek foundation.
Rebecca och mimmi blev vackra, men jag såg helt ärlig ut som en prostituerad transvestit..
Det gjorde mig egentligen inte så mycket, det var roligt att bara åka dit och spela dum framför kameran!

Efteråt köttade vi lite på området utanför turning torso, och här är resultatet:




Nej, jag är aldrig seriös! men det tycker jag är okej

Sen hade jag en fin helg tillsammans med oskar!
du är bäst och alldeles, alldeles underbar!

Var varken i skolan måndag eller tisdag, men idag lyckades jag faktiskt ta mig dit.
Onsdagar känns så meningslösa på något vis.
Mimmi åkte hit lite spontant, och precis åt vi vikingrulle, det är guld värt!
Imorgon är det nationella i Svenska B, spännande!

Nu ska jag ta ut min kladdkaka från ugnen, som jag ska ha med mig och smaska på imorgon! Sen ska jag sova, för det är viktigt att vara utvilad säger Moritz!

1 kommentar:

Mimmi sa...

Vikingrulle<3
Så hemska blev ju inte bilderna!
Men jag måste hålla med om att den besten inte va bra på sitt jobb!!