18 april 2011

Måndagsmorgon

Det pirrar i magen, något helt fruktansvärt!
Idag är det måndag, och om två dagar börjar jag min 5 timmar långa resa upp till Strömstad!


Jag är så glad!

Vad händer idag? joo, Först ska jag krama sönder oskar fram till han tar på sig sin crew-tröja och drar och jobbar. Ibland är jag avundsjuk på den killen som får uppleva allt det han får se, men shhh, det är en hemlighet!
Han jobbar till natten, och jaa, vad ska jag hitta på då?
ett hett förslag är ju helt klart att börja skriva lite på alla 100 religionsuppgifter som jag "glömt" bort.. Men hur kul är det på en skala?

Kanske åker jag till Malmö, och tar första bästa flyg till ett varmt land och spenderar mina ensamma timmar där istället.

Jag vet att detta inlägget kanske kan vara det mest onödiga jag skrivit, men, enligt judisk humor behövs ingen mening. yey, jag har lärt mig något!

snart fyller jag år!!!

Inga kommentarer: