17 mars 2011

Torsdagskväll

Här sitter jag i lägenheten, den är städad. Skulle ha städat riktigt ordentligt igår, men jag somnade ju i 3 timmar, och orkade bara diska undan mitt stora monsterberg i köket.
Men idag är det rent, för idag har jag lyckats hålla mig vaken!

En liten resumé för veckan kanske?
I Måndags byggde vi upp redovisningsalarna för pa-redovsning. Skolan planerade att detta skulle ta 7 timmar, men skulle likaväl kunna fixas på högst 2 timmar, med matrast inräknad!
c4s planering har aldrig varit påtopp, och jag är verkligen inte förvånad över att det blev som det blev.

I tisdags var det redovisningsdags.
Det gick galant och jag bjöd på smaskig chokladtårta.
Snyggminen
I mellan redovisning och slutvärdering tog jag mig till Sjukhuset, hjälpte samhället lite med mitt unga blod, och fick en förskräckligt tråkig och ful tröja som gengäld. Men det är okej, jag känner mig som en bra människa efter blodgivning.

I onsdags försov jag mig riktigt ordentligt och missade tråkigt nog sånglektionen.
Resten av dagen swiischade iväg fort som attan, och så var jag hemma, där jag somnade framför tv:n.

Idag är det torsdag och jag har haft religion (där jag tappade fokus redan efter 5 min.(jag har nya spel på telefonen..)).
På ljudtekniken rullade tiden också iväg. Ännu en gång fick jag spela in ljud, det är så jäkla kul!
Idag fick jag slita riktigt ordentligt, fick blodsmak i munnen efter allt mullerljud jag måste göra, men det är feeett värt det! Filmen kommer visas i Bion på skolan såfort den är klar! det bjuds på popcorn! Missa inte det!

Imorgon är det äntligen fredag och då ska jag ÄNTLIGEN få åka till Lund!
Var svinlängesen jag var hemma hos familjen Hansen! Ska bli jättemysigt!
Stannar där till söndag.



Tack för mig, detta blev långt!

Inga kommentarer: