22 mars 2011

Tisdagskväll

Sitter i lägenheten med Twixie på magen. Än har hon inte fått kvällsdamp och springa runt som en tornado runt överallt. Jag lovar att jag ska försöka filma nästa utbrott!

Har hänt en hel del på senaste tiden, men jag har inte riktigt ork att berätta.
lite bilder hjälper alltid!

Nu förtiden hänger jag ganska ofta i studion

Såhär ligger Twixie och jag och gosar varje morgon och kväll

Min studentmössa har kommit!



Twixan och jag har rest runt lika mycket som vi brukar göra. såhär ser livet i en transportbur ut!

Igår var jag och david på ljudjakt till ljudmedia lektionen, och då begav vi oss till tivoliparken, och vidare till ankdammen och stötte på dessa bjässarna! Gäss, herrejävlar vá stora dom är!

Idag var det ES-konsert, en väldigt fin en om jag får säga det själv!
Härlig stämning, härlig musik, inget som var åt pipsvängen denna gången!


1 kommentar:

LottaBobbiBobbsson sa...

ROLIGT MED BILDER :D!!! (Y)