30 mars 2011

Onsdagsmorgon

Jag lever!
men det gjorde jag knappt igår.

Under måndagskvällen kände jag ett extremt dunkande i huvudet, vid 19.00 fick jag klartecken att det helt klart var migrän.
Jag la mig redan vid 20.00.

på tisdagsmorgonen var det värre än någonsin. Solen sken utanför fönstret och jag fick kisa och suckande nästan kröp jag fram till toaletten och spydde av värken, det är inte okej?!

Lyckades efter många om och men täcka alla fönster med filtar och liknande (Ni som varit här vet ju att mina persienner inte är så pålitliga) och så var livet ganska okej.
Jag suckade runt och tillslut la jag mig inne på toaletten, det var lättast så.

Vid 14.00 mådde jag bättre, och förflyttade mig till sängen och halvsov resten av dagen.


Idag är det onsdag, och min sånglektion har blivit inställd igen.
Det är faktiskt ganska skönt, idag orkar jag inte anstränga mig.


Snart är det bara en månad tills jag fyller 19 år.
Vilket betyder att det snart bara är 2 månader till jag tar studenten!

Inga kommentarer: