23 mars 2011

Onsdagskväll

Det blev en väldigt fin dag idag.

Arbetsmiljö och säkerhets lektionen var lika meningslös som vanligt! jag förstår det inte?! varför sitter vi där, egentligen?

Därefter hade jag psykologi, och det gick super. skrev ihop fallet som skulle bli klart, och lämnade in det till Anders en minut över tiden, helt klart godkänt!
Vi fick varsitt fall som vi nu ska lösa, spännande!

Sen tog Cornelia vårt pick och pack och begav oss till Teapot där vi avnjöt en mysig fika med scones, te och nougathavrekaka. Mums! Dessutom fick jag lätta mitt hjärta lite. Tack Cornelia för att du orkar lyssna på min klagosång!

Mjaa, sen gick vi på en liten shoppingtur, en liten en, och jag gjorde nästintill allt för att inte lägga händerna på ett enda plagg, ingen mer shopping för mig på ett tag nämligen!
Jag lyckades, men inte cornelia, vi mötte upp hennes mamma, och så lämnade jag henne i hennes händer, Så gick dom på en egen liten shoppingtur.
Jag begav mig till skolan, där jag blev upphämtad av mimmi, och där började äventyret!

Först åkte vi till en tygbutik där det fanns hundra miljoner skyltdocker överallt, och jag har nog aldrig blivit så skrämd i hela mitt liv. Jag vet, att det är en plats jag aldrig vill befinna mig på ensam när det är mörkt.. fy.
en av de besatta..
jag och en av de vackraste (Missa inte hans fina björndräkt!)

Sen åkte vi runt lite överallt, och kom sen till vårt kärleksnäste, himlen på jorden, iaf efter en skoldag, nämligen...
EKO!!

Nu är jag hemma och har insett att jag borde ta tag i mitt liv lite. det börjar bli tungt på axlarna igen, och det är nog dags att göra någonting åt det!

Med denna bilden vill jag bara berätta att jag faktiskt hade näsblod igår, innan konserten. inte dåligt!

2 kommentarer:

Mimmi sa...

hahaha jäkla dockor! men kul kan man ha med dem (under dagtid) he he. Nattetid lär va sjuuukt läbbigt!

Cornelia och bitterheterna sa...

Var ni på Gittes i Rinkaby? Haha! Jag hatar skyltdockor.
Och jag lättade mitt hjärta precis lika mycket!
KRAM!