24 februari 2011

Torsdag

Oskar vräker cheez ballz, tillslut fann han en som bara var gjord av kryddor. det var spännande.
Spänningen stiger när han ger mig en extrasaltad saltlakrits. Saltet kom från McDonalds..

Det här är vår torsdag, vi är busiga.

Jag vill baka en tårta som ser ut som ett tåg, men det tycker Oskar är överkurs.. Jag vet att jag kan om jag vill, får se om han går med på det senare..

Oj, nu fann han 3 kryddiga Cheez-klumpar igen! vilken kärleksförklaring av OLW!


Undra hur denna dagen kommer sluta.

Eftersom jag slarvat bort min Kamerasladd i lägenheten så håller jag på alla bilder jag tagit en stund till! i början av nästa vecka är jag nog tillbaka i Kristianstad och redar ut mitt lilla sladdproblem!

Här kommer en bild på pappa, på vår väntan på Anna & Mats på Arlanda



Till slut vill jag bara säga: Det finns människor som gör en besviken, så besviken att man helt tappar förtroendet, men tappa aldrig förtroendet till hela mänskligheten pågrund av en meningslös idiot

Skepp & Hoj!

5 kommentarer:

miranda sa...

vad du är lik din far :D

JennyKarlsson sa...

Haha, vad gullig du är ;)

Pappa Pelle sa...

Miranda skaffa glasögon :-)

Anna-Karin sa...

Han ser ut att njuta rätt bra, din far, min bror av semlan :-p
/FasterA

JennyKarlsson sa...

Miranda har faktiskt glasögon redan pappa.. ;) haha