9 februari 2011

Modernatur har min hälsa i sina händer

Helt galet hur påverkad jag blir av solens strålar.

Igår kändes livet hopplöst, och jag deppade mer eller mindre hela dagen. Förutom bilutflykten med Mimmi och Matilda igår, det var härligt det!

Men idag, var jag som förbytt. Idag visste jag att jag hade fler lektioner, fler krav och dessutom visste jag att slutdokumenationen var tvungen att bli färdig senast 23.59 ikväll. Ändå, hoppade jag som ett glatt lågstadiebarn och skulle hur lätt som helst kunna börja hoppa hopprep på skolgården, men jag hade inget hopprep.

Anledningen till detta är solen, underbara solen!
Jag blir som förbytt!

Hoppas det är sol imorgon också, jag gillar att vara på gott humör!

Nu ska jag avnjuta min nybakade kladdkaka med lite varma hallon, mums!

Inga kommentarer: