13 januari 2011

torsdag

Natten tills igår var hemsk, drömde en massa mardrömmar om uppspelet hela natten och sov sammanlagt runt 3 timmar..
När jag vaknade hade jag sån huvudvärk att jag knappt kunde öppna ögonen, jag älskar dethär...... not...

Stannade iaf hemma, lyckades somna efter ett avsnitt av Arthur på barnkanalen, sov till kl 11.00.

Därefter började jag pyssla lite smått, till projektarbetet.
En sida färdig till, och det känns bra.

därefter började jag kolla lite inför provet imorgon, ljudteknik.
Jag är grym på att skriva anteckningar på den lektionen, tack och lov för det!

Jag lagade massa köttfärsås som jag tänkte ha i matlådor, men det gick sådär.
Fick slänga allt ihop för att det var något fel på oreganon, allt smakade diskmedel..

gick och la mig någolunda tidigt.

Idag är det torsdag, vilket betyder att imorgon får jag ÄNTLIGEN träffa oskar igen!
Galet vad jag längtar!.

Men först ska jag genomgå denna dagen, ska luncha med Ingegerd vid 12.00 och därefter till ljudtekniken, skriva prov och börja med animerad film! woho!
Pusselipuss

Inga kommentarer: