23 januari 2011

Överraskningen för Oskar gick sådär, jag blev lite orolig om han skulle vara hemma eller inte när jag kom, att jag skickade iväg ett sms när jag var i Höör att jag snart var på stationen.

Tack och lov så blev han paff, men glad att jag kom. Så allt blev bra trotsallt!

Vi har haft en fin helg, men nu har jag blivit himla förkyld och skallen värker. Antagligen stannar jag hemma imorgon..

Denna veckan kommer förhoppningsvis rulla på bra.
På torsdag ska jag gå på opera för första gången i mitt liv, mycket spännande!
I helgen åker jag till Karlskrona och göttar mig!

Ska försöka hinna färga håret en omgång, för det är inte okej så som det ser ut nu.
Egentligen skulle jag behöva gå till frisören, men det tillåter inte månadens budget!


Twixie gillar att ligga i blommorna

Inga kommentarer: