30 januari 2011

Om något som är väldigt underskattat

Denna lördagskväll ligger jag och Emelie och tittar på konståkning. Finns det något som är så underskattat?
Jag har fortfarande minnen av att jag låg och tittade på de manliga och kvinnliga konståkarna som gjorde underverk på isen, något jag aldrig skulle våga göra.

Men, kan man verkligen bli en känd konståkare?
Finns det någon där ute som vet namnet på några kända konståkare här på vår runda planet?
Jag har verkligen inte en aning, och inte nog med det, jag trodde att de svenska deltagarna var från finland, men då endast på utseende.

Den franske Florent Amodio vann EM för männen, och Emelie är förälskad. Nu måste jag fixa hem honom till henne så att hon har en alla hjärtans dag dejt detta året. Önska mig lycka till!

Inga kommentarer: