17 januari 2011

Härlig helg!

Denna helgen har varit riktigt härlig! Jag ska berätta.

Mjaa, själva fredagseftermiddagen kanske inte riktigt blev så lyckad, det var mycket stress och tåg som var försenade och bussar som körde förtidigt.
Så, jag kom sent hem till Anna där det var förfest inför Studentfesten.
Men jag kom igen, bytte om snabbt som attan och gjorde mig lite iordning och så gjorde vi några roliga tävlingar som lotta hade pysslat ihop under dagen.

Vid 9 åkte vi mot Karlshamn, Studentfest Sommartema på mingel.
Det blev helt klart en lyckad kväll, och jag blir alltid lika glad när jag får träffa folk från gamla klassen, ni är bra ni!
Jag har en hel del roliga bilder och videos från kvällen som jag helt klart ska spara tills den dagen jorden går under!
Så trots att jag inte fick tillbaka min jacka fören allra sist, och jag var sur som ett bi, så var det helt klart en lyckad och rolig kväll!
Åkte tillbaka mot Olofström vid 02.30, och la mig brevid oskar som befann sig hemma hos bebban & Jens och somnade med ett kick.
Ella hoppade på oss lördag morgon, och jag var trött som jag vet inte vad.
Hon lyckades iaf få upp oss och spelade lite nintendo innan vi gick ner och åt frulle bulle.
Jag somnade till i fortöljen hela tiden, så vi bestämde oss för att gå hem och ha världens lugnaste dag. Det var den lördagen

På söndagen tog vi det också väldigt lugnt.
Men vi lyckades iaf gå en runda ut, och handla lite roliga presenter till mamma, och sen åt vi lite, och sen rann tiden iväg och vi var tvungna att springa till bussen för att hinna. Oskar bestämde sig för att sova hos mig en natt till, underbara du, och vi lyckades precis missa bussen när vi kom fram till Kristianstad, så efter lite färdkost köpt på donken tog vi vårt pick och pack och gick hem.. suck, det var tungt.

Skönt att komma hem, vi kollade lite film, och sen somnade vi.
Det var inte lätt att vakna i morse kan jag säga! men upp kom vi, och oskar åkte hem till Lund.
Jag gick till skolan och allt rullade.

Nu håller jag på med 2 sidor till kokboken! :) Jag skulle behöva mer tunga grejer att lägga på sidorna så dom inte blir korviga, men det får jag lösa på något sätt!

förövrigt saknar jag sommaren

Pusspuss!

Inga kommentarer: