7 december 2010

Tisdag

Phu, nu har jag precis vaknat, galet skönt att sova direkt efter skolan!

Sånguppspelet idag gick verkligen så bra som det bara kunde, satt hela avistan både med rytm och rätt toner. Bäst på skolan tydligen. Jag tänker skryta lite, för det är det ända som har glatt mig idag!

Gitarruppspelet kunde inte gått värre, fyfasen.
Satt med gråten i halsen och ville bara dö. Jag fattar inte det, allt satt så bra när jag är hemma..

Nåja.
Köpte skolkatalogen och tog bussen hem, gick och la mig och sov fram till nu.

Nu ska jag göra mig färdig för att sätta mig på cykeln, möta upp miranda och cykla till konserthuset där vi ska bli underhållna av julgalan som äntligen ska ha föreställning!
Ska bli spännande! helt klart ett bra slut på denna dagen.

1 kommentar:

Faster A sa...

Gullebarn!