18 november 2010

Torsdag

Det känns verkligen i kroppen att jag inte är riktigt frisk. Klockan är snart 19.00 och jag är så trött att jag närsomhelst kunnat stupa ner i sängen och somnat tills imorgon.

Lyckades komma till skolan idag minsann, lyssnade på bandet när de spelade upp de två låtarna de gjort när jag inte varit där.
Kommer bli gött!
sen hade jag håltimme i 3 timmar så jag åt mat, och sen spelade jag och benjamin skitgubbe i en timme. Sandra kom också och spelade lite med oss.

Sen hade jag ljudteknik då det var dags att börja spela in.
Gick relativt bra, men nu efteråt har jag så ont så att jag nästan kan dö.
Mina läppar har spruckit och detsamma med mina kinder.
Som tur var så var det bara slasksång vi spelade in idag, så får göra bättre ifrån mig nästa vecka.

Nu ska jag mixa lite glass så jag får i mig lite "näring" denna kväll, På 3 dagar har jag levt på gurka och glass.
det är det enda jag kan få ner.

Nu måste jag fortsätta med att skriva texter till inspelningen i helgen.
Jaa för jag skahänga i studion hela långa helgen, ska både bli roligt och lite jobbigt. Skulle helst bara vilja lägga armarna om Oskar just nu, men det får väl vänta..



Godnatt

Inga kommentarer: