22 november 2010

tjugoandra november

Helgen i studion blev hur lyckad som helst, och oskar är en ängel som kommer och hälsar på mig, fast att jag bara hade tid under sena kvällar och nätterna. Vad hade jag gjort utan dig?

I helgen blev 3 låtar klara.
Dock är slutmixen inte gjord, men det får vi fixa en annan gång.
Allt är iaf inspelat och livet är gött. haha.

Igår bakade jag och oskar scones, och kan inte det vara det godaste och mest mysiga man kan göra? mums säger jag!

Idag, har jag varit och givit blod för första gången i mitt liv.
jag är lycklig, för jag är stolt över mig själv.

Satt hela tiden och oroade mig över att jag kanske borde ha ätit lite till innan jag stack och kanske skulle jag ta en banan i väntsalen.
men allt gick super, och kvinnan som tog hand om mig gav mig en liten bravo-juice för att det var första gången och man kunde vara lite nervös.

Efteråt åt jag fika, massa fika.
tog mitt pick och pack och cyklade till skolan, hade lite ensemble.

På Ljudmedian så började vi spela in lite trailer och sånt, till radioprogrammet.
Kommer det bli super eller kommer det bli super?!



Nu ska jag äta lite mat, för jag är hungrig. höhö, puss hej

1 kommentar:

Marta sa...

Jag vill med ge blod hur gör man det? :O