6 november 2010

Efter regn kommer solsken, eller?

Det känns som om hela detta lovet har regnat bort. Det har inte funnits många solchanser denna veckan inte!

Nåväl, jag klarar mig, såklart!


Idag kändes livet lite jobbigt. Är hos oskar och han berättade att han skulle jobba mellan 15.00 - 03.00 denna dagen. Suck tänkte jag, men det löste sig ganska bra tillslut!

Först tog jag en vända till Nova och handlade massa saker till katten, och lite annat.
Måste säga att jag helt klart saknar ÖoB i kristianstad! kan ju vara världens fiffigaste affär om man är student som jag!
Förutom Röda korset då såklart.

När jag kom hem därifrån spelade jag & Lena lite skipbo, sen var det dags att åka till teatern som jag skulle hänga med på.
Var helt klart det roligaste jag gjort på länge, herregud vad jag skrattade!
Var 6 st skådespelare som improviserade fram olika situationer, och tävlade om detta.
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara med fyfasiken vad kul det var!
TACK FÖR ATT JAG FICK FÖLJA MED!

När jag kom hem startade jag telefonen och såg att oskar hade skrivit att det var okej att jag kom till oskar linneros konsert på mejeriet, att min oskar hade skrivit upp mig på gästlistan.
Lite surt att jag inte såg det innan, men trots som jag var, va det skönt att slänga av sig jackan och bara slänga sig i sängen i några långa minuter.



Nu ska jag ligga och invänta min älskade pojkvän, ciao

Inga kommentarer: