24 november 2010

Det är dags att börja tro på sig själv

Så fort jag öppnade ögonen i morse kändes det som om hela dagen skulle bli en total flopp.

Idag har jag nämligen:
Försovit mig
glidit runt som Bambi på hal is, vilket slutade med att byxorna sprack..
Gjort uselt ifrån mig på sånglektionen
Haft Arbetsmiljö & Säkerhet (vilket helt enkelt är ett misslyckade i sig)
Och haft världens ångest för Psykologiredovisningen.


MEN...
sen kom vändningen, jag kastades in i min redovisning som gick så bra att blev alldeles till mig!
Jag fick jättebra kritik dessutom och jag kan inte säg annat än att jag är så sjukt stolt över att jag lyckades.
Pågarna och jag gjorde dessutom ett strålande framträdande till audition idag, till julavslutningen.
Jag hoppar verkligen att vi får vara med, för det hade kunnat bli så sjukt roligt!

Jag var på så gott humör att jag hängde med Antreski till Fenix för att träffa Fellan.
På vägen dit bad han mig göra en snöängel (JAA! HÄR ÄR DET SNÖ!) för att det är så typiskt mig, tydligen.
Hämtade mer eller mindre upp fellan, köpte kexchoklad & julmust och begav oss till Teatern och tittade på teaterelevernas collageföreställning, och den var grym!

Imorgon är det PA-dag, vilket betyder att jag ska sitta hemma, skriva recept och kanske skapa något gott.

På fredag fortsätter PA-dagarna, men då blir det inget PA-arbete för mig.
Då ska jag jobba på arenan på Musikskolans 40 års jubileum, det ska bli så grymt kul.

Men nu, ska jag luta mig tillbaka och njuta över att veckans slit är över.

I helgen ska jag hem till blekinge och götta till mig! Puss!

Inga kommentarer: