26 oktober 2010

Tjugosjätte oktober

På något vis fick jag upp humöret efter en ganska deppig morgon.
Anledningen till det kanske är oskar och mitt prat igår, kom precis och tänka på det nämligen hihi.

Nåväl, morgonen var hemsk, iaf gitarrlektionen, vilken kapning.. nåååväl.
På psykologin gick det iaf bra, skrev två sidor på fördjupningsuppgiften och fick dessutom reda på att jag har VG änsålänge i psykologi, HAPPYFACE!

Igår på ljudmedian började vi med radioförberedelserna, ska ha livesändning förhoppningsvis veckan efter lovet! ska bli jätteroligt.

förövrigt är jag ganska stressad med allt som snurrar i huvudet, men ändå glad, för snart är det äntligen lov!

Tänkte baka cupcakes, men insåg att jag måste handla då, och det funkar inte riktigt idag!

Imorgon är det onsdag, undra vad som då!

Inga kommentarer: