11 oktober 2010

pust

Idag klarade jag av att stanna på svenskan och musik-historia lektionen, sen brast allt.
Gick till bussen med gråten i halsen och det kändes som om jag skulle trilla ihop om och om igen.
Väl hemma, bäddade jag ner mig, grät i en halvtimme och sen började tyra Bank show, och då kände jag lite hopp igen.

Jenny Karlsson har mensvärk, och när jag har det är det inte nådigt..
herregud, vet inte vart jag ska ta mig till..

Nåväl, nog talar om detdär..

Jag har haft en underbar helg i helgen.
Oskar, jag & Twixie åkte hem till mamma runt 21.00-tiden i fredags och då tog vi det mest ganska lugnt, men Twixie och alfons kom inte så bra överrens, eller, Alfons skrämde Twixie så mycket ( ska tilläggas att Alfons är ett fetma-monster, men ett gulligt sådant såklart) att hon bajsade på sig 3 gånger, varav en gång på min och oskars rygg.. mums..

Nåväl, det var en ganska rolig syn iaf, fast att innebörden inte var så rolig.

Under lördagen kämpade oskar och jag igenom min walk in closet som var fylld med det mesta förutom kläder känns det som.
Mormor, Sven, Evelina & Emil kom på besök vilket bidrog till en liten paus i sökandet efter spännande saker.

därefter fortsatte vi och blev klara både där och med en grovkoll i mitt tidigare rum.
det är så roligt att hitta saker i lådor och sånt, för de ligger kvar exakt på samma ställe där jag la dom för 4 år sedan.

Vi hittade Titanic på VHS så den tittade vi på undertiden vi avnjöt en god lördagsmiddag.

I Söndags kastade vi pil, och sökte igenom runt 100 VHS -filmer, var typ 10 som var värda att spara.
Sen åkte vi på kalas, firade Ingegerd och tjena, där var det folk!
Näst intill hela släkten på den sidan dåra, och det var kul! Dom har fått nya kattungar som jag inte kunde hålla mig ifrån.
Kul att träffa Basse också, det var ett år sen sist..

Runt 19.00 tog vi bussen hem till kristianstad igen.

Massa kärlek till oskar som ville komma till mig ihelgen trotsallt, betyder så mycket. du är fin du!

Nu ska jag försöka sova någon timme och därefter öva på gitarren.
hejhej



dessutom saknar jag sommaren, den var fin.

Inga kommentarer: