5 oktober 2010

Idag tänkte jag stanna hemma, tur att miranda övertalade mig till att cykla till skolan.

Psykologiprovet gick super, och det var verkligen menat att jag skulle gå och lägga mig igår istället för att plugga på det, för allt som kom, hade jag full koll på!
Underbart!

Därefter hade jag Gitarr, som slutade med att jag och miranda spelade ihop och ska nu öva på en duett tillsammans, hehe!

Fiskgratäng i skolan, så miranda och jag tog en sväng in på banken istället, köpte därefter skor till mirre och hoppade på cyklarna och racade hem.
Jag lagade spagetti och köttfärsås och njöt av att dagen redan var över.

Swisch så slutade min telefon att fungera, hoppas att den börjar funka snart, för jag har verkligen inte råd att köpa en ny..

Nu ska jag sova någon timme, sen kanske miranda kommer hit.
Josefin skulle egentligen komma hit, men hon har blivit sjuk så det blir ingenting av det..
Puss

Inga kommentarer: