22 september 2010

pöss

SUUUUUCK
och jag menar givetvis en djup inandning med förträngd ljudspringa, och inte engelskans sug.
Fast, det passar också ganska bra på dagens läge, så tolka det hur ni vill!

Nåväl.
Denna veckan har jag verkligen tagit dagarna som dom kommer, och titta, nu är det redan onsdag! imorgon har jag en lektion och sen blir det tidig helg, studiedag på fredag!
Detta betyder att jag tar mitt pick och pack och drar till lund.
Miranda är en ängel som har lovat att titta till Twixie medan jag är borta. guld värt!

ska bli underbart att åka till oggiesen och njuta av att han är min!
Dessutom behöver jag så mycket kärlek jag kan få dessa höstiga dagar!
Vad vi hittar på i helgen det vet vi inte ännu, men under fredagsförmiddagen ( när oskar är i skolan) tänker jag traska bort till Nova och kika runt i min ensamhet. Jag gillar det.

Nu ska jag städa lite, och sen packa! idol ikväll

Inga kommentarer: