20 september 2010

lite bitter

Jag har hellre matte c än att vara kvar i min ensemble.
Jag älskar att spela och brukar njuta av varje stund. Men all energi är borta. Denna ensemblen ger mig verkligen ingenting!

Jag kommer gå back om jag fortsätter. jag tappar lusten på allt. Just ensemblen får mig att tveka på om jag verkligen älskar musik så mycket som jag faktiskt gör.
Känns som om all min kärlek till musik tonas bort pågrund av detta..

gud, jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Måste skicka iväg ett Mail till Patrik och berätta om mina bekymmer. Hoppas på att han kan hjälpa mig med detta.

Och som sagt, jag hatar ensemblen så mycket att jag tillcohmed hellre har matte c,
då ska det vara riktigt jävligt om man heter Jenny Karlsson.


NÅVÄL

Jag har iaf haft en strålande helg. först träffa mamma en stund och sen överraskningsfesten för challe, som gick super, såklart!
sov över hos mamma, och vaknade alltså upp i hennes hus.
vi hade det mysigt, och bestämde oss på eftermiddagen att vi skulle köra och köpa en present till Evelina. Sagt och gjort och vi hittade en jättevacker armbandskedja i silver, med ett månadshjärta på.
Därefter åt vi lunch på liljas och fick tid att prata en stund. Underbart.
därefter åkte vi till Maxi och lullade runt lite. haha.

sen tog jag bussen mot skåne. tog en snabb sväng till lägenheten och matade katten, och därefter tog jag snabbt bussen igen och åkte tåget till Lund.
resten av helgen gick åt till att mysa och njuta av att jag äntligen fick träffa oskar.
Vi hittade kanon, och jag bestämde mig för att stanna enda till måndag.

Så idag är det måndag.. och jag har haft ensemble och Ljudmedia.
Äntligen färdig med Billie Jean, nu blir det audio på schemat, och därefter mer radio!

Men nu måste jag läsa igenom alla psykologipapper och vara grym på seminariet imorgon.

hiih.

Inga kommentarer: