18 augusti 2010

Vad gör man en dag som denna?

Hela dagen har jag frågat mig själv " Vad gör man av den sista dagen på sommarlovet?"

Är det denna dagen man ska göra allt som har med sommaren att göra, såsom att bada, äta glass och festa?
Eller ska man göra som Anna höög och klara körkortet! ( var bara tvungen, grymt stolt)

Men vad har jag då gjort denna halvmolniga dag?
haha, absolut ingenting. Var iväg och solade lite, bara för att få tiden att gå.
cyklade även till maxi och scannade nära hundra varor som jag tog bort från scannen sen. Jag skulle inte handla, utan ville bara ha något att roa mig med.

Kanske hade min sista sommarlovsdag kunnat vara lite mer givande, men det är ganska okej ändå. Jag offrar gärna denna dagen, och sparar allt roligt tills imorgon istället!
Jag är grymt taggad, och hoppas allt blir kanon.

Och imorgon börjar skolan, både tungt och roligt. På vissa områden känner jag grym ångest, men jag hoppas det löser sig!

Inga kommentarer: