27 augusti 2010

Pjamas på

För det första, Hur stavas Pjamas egentligen? vad är den korrekta stavningen egentligen?

Nåväl, här sitter jag i pjamas, av någon anledning blev jag supervaken när klockan ringde. Nu har jag lyckats bli trött igen.
Anledningen till det kan vara att Sarah ligger och snoozar, och kommer troligen göra det tills jag kommer tillbaka från skolan. Idag slutar jag nämligen redan kl 10.50.

Ibland kan man undra vad jag har för schema, men jag tänker verkligen inte klaga, utan njuta varenda lite sekund av att jag har det så bra!

Ikväll åker vi till Malmö, kanon!


En undring bara, vilken vänlig själ är det som både lagt in pengar på mitt konto och laddat telefonen?

Guld värt, kära du, jag önskar bara jag hade vetat vem det är jag ska tacka.

Nåväl.
Hostan sitter kvar där den sitter, och det får jag nog leva med en stund.
Dags för frukost och så får man hoppa på cykeln igen och ta sig till skolan.

ciao



DU

1 kommentar:

Stina sa...

pyjamas är det grammatiskt korrekta ;)