26 juli 2010

vilket ställe

Jag har en liten undring, Varför har jag aldrig varit på andys lekland förut??
Antagligen för att ingen har tagit med mig dit, men fyfasen vad kul Hampus och jag har haft de 4 timmarna vi stannade!
Herregud, jag har lätt fått all den motion jag behöver under ett år nu!
Haha.
Galet kul.
Dagens andra fråga är, kan man åka dit utan barn? för nuförtiden räknas jag som vuxen, och alla vuxna går in gratis på Andys.
Spännade..

Märktes på oss båda två att det tog på krafterna, för vi somnade så fort vi satt oss på bussen hem.

Nu ligger Hampus och sover i soffan, men ska nog väcka honom snart så han lyckas somna ikväll.
Dessutom behöver vi gå ner och handla lite frukost tills imorgon.

fantastisk dag iaf, och nu har jag börjat tänka på att jag vill ha katten här igen.
Jag saknar djurvänner alltså!
höhö..

Inga kommentarer: