30 juli 2010

När regnet öser ner

igår hade jag en fantastisk dag med mamma!
Först åkte vi upp till Jannis stuga, och äntligen fick jag träffa det gänget igen!
Mie hade med sig sin bebis, som jag blev stormförälskad i. Galet hur söta barn kan vara alltså!

Vi stannade inte så länge utan efter en timme så åkte vi mot Kristianstad.
Tog det först lite lugnt i lägenheten, och bestämde oss sen för att åka in till stan och titta efter ett keyboard till mamma.
sagt och gjort och swisch så stod hon där med ett keyboard i armarna och hennes lycka lyste upp hela stan. fantasiskt!
Åt Buffé på Ocean City, mumsmums, och så åkte vi bort till Blåa Loppan.

Hittade en hel del faktiskt, men framförallt, hittade jag ett kakfat i 3 våningar!
för andra dagen idag blev jag stormförälskad, och tillslut fick den hänga med mig hem.

Väl hemma i lägenheten så Jammade mamma på mitt keyboard och jag packade ihop lite saker för avresa till OskarPoskar.
Mamma körde mig till stationen, och så satt jag på tåget ännu en gång denna sommaren.

Väl hemma hos oskar tog vi det mest lugnt och myste, åt hemmagjort pizza och hade det allmänt fint!

Idag öser regnet ner, och vad vi hittar på idag, det är inte bestämt ännu.
skönt att inte behöva ha facit i hand ibland och bara se hur dagen artar sig!

Inga kommentarer: