25 juli 2010

När ett inlägg inte räcker till

Planen var att jag skulle lägga mig tidigt för att vara pigg hela långa dagen imorgon.
Men är man inte trött, så är man inte trött och då kan man inte sova heller..

Så ett inlägg till är ju aldrig fel.

Nu ikväll har jag haft lägenheten för mig själv, och det känns både bra och dåligt.
Skönt att kunna ta allt i sin egen takt och göra vad man själv vill.
Samtidigt som det blir så sjukt ensamt snabbt.
Jag kan bli hur trött som helst på människorna i min omgivning, men aldrig så trött att jag inte saknar dom sen när dom inte är nära längre.

Så vad har jag haft för mig denna fina söndagkväll?
Som sagt har jag ju städat lägenheten så den är totally clean.
Men det är långt ifrån allt.

Har tittat på tv, och belönat mig själv med en fetestor milkshake. Om vi snackar Mc donald stor milkshake, så var den inte ens i närheten, min var myyycket större!

Jag har även insett att först nu har hela världen börjat gilla Lars Winnerbäck?
Eller hela världen.. haha.. Olofström har fått som en influensa av honom helt plötsligt. Men det är okej, I looove Lasse too.

Har sökt på varenda frisyrs-sida och inte funnit någon frisyr jag vill ha.
Jag är i stort behov av att klippa mig, nämligen.

Dessutom börjar min telefon tappa kapaciteten. Börjar balla ur lite då och då.
Men det kanske är sånt man får leva med ett tag.

Nu längtar jag mest efter att kissemissen kommer hit och bor med mig. ska bli grymt spännande att se hur det kommer gå med allt.


Alla ni som tyckte att detta inlägget var intressant, räcker upp en hand!
hehe, jag tänkte väl det. godnatt

Inga kommentarer: