2 juli 2010

Jaha, då är det väl dags för mig att gå och dö dåra..

tankarna står still, vad fasen ska jag skriva?

det är väl läge att säga detta iaf:

Till alla er som vill skjuta mig, döda mig, halshugga mig eller rent av bara äta upp mig, ber jag om förlåtelse, men jag sa bara min åsikt

Nåväl.
Har helt tappat lusten av allt helt plötsligt. jag dog nog lite inombords precis.

Jag tror det är bäst att jag håller mig på avstånd ett tag, kanske ta min rymdraket och åka till månen? Låta folk få andas, få folk att slippa mig ett tag?

Snart börjar min och oskars jobba-vecka på riktigt, och det känns riktigt skönt.
Då kanske jag slipper tänka på denna jävla ångesten som jävlas med mig hela tiden och har gjort i flera veckor.
Det blev inte bättre av detta.. Jag borde kanske bara ha varit tyst som alla andra och låtit allt bli pannkaka..
Antagligen är det bättre att bara vara tyst och gilla läget, se katastrofen ske.
Jag lovar att göra så nästa gång..

Jag ska sluta vara den personen som inser fakta, ska sluta vara den som tar initiativ.

Tack för mig, nu ska jag gå och dö, det verkar bäst för alla..

Inga kommentarer: