17 maj 2010

När blogglusten äntligen är på topp..

.. ska man sitta med matten.
Detta är helt klart anledningen till att jag inte bloggat sen i fredags.

Jag har haft en underbar helg med fest i fredags som var suverän, I love you guys!
fick en massa fina presenter, och hade en strålande kväll, i de tecknades tecken.
Bilder ligger uppe på Facebook för er som inte redan tagit er en titt.

Idag vaknade jag upp, efter ungefär 5 snooze-tillfällen, med den spontana tanken att " idag ska jag ta hål i örat!"
Så efter lite kortspel i matsalen begav vi oss till Jasmins och klick så satt det där, ännu ett smycke i mina stora öron!

Och nu sitter jag här, med matteboken i högsta hugg och kämpar mig igenom varenda tal.
Det går förvånansvärt bra, och jag hoppas verkligen att det inte går åt skogen imorgon! 4 timmars prov är inte och leka med!

På söndag är det släktkalas för mig och Emil. ska bli både spännande och roligt!
Alltid lika kul att få en glimt av mina nära och kära!
Men nu kallar matteboken igen, så nu får jag dra mig!
Puss

Inga kommentarer: