5 maj 2010

Jag ser ljuset, denna gången i tunneln

Miranda och jag lyckades på något vis komma upp imorse, vilket jag aldrig trodde vi skulle göra efter gårdagens depression med gråtande flickor liggande på golvet som båda söker tröst hos sin Oskar.

Men vi kom fram till skolan, med en viss livsglädje trotsallt, och dagen rullade konstigt nog på ganska snabbt.
föreläsningen kan bara förklaras med ett ord "träsmak" och i detta fallet i stjärten.

väl hemma bestämde jag mig för att gå över mitt boende och fixa iordning på riktigt.
Köket står fortfarande halvklart, men jag hoppas på att detta löser sig antingen imorgon eller på fredag, annars blir jag trött..

just nu lever jag mest på att snart är det helg och snart fyller jag arton.

Dessutom får jag träffa Anna & Mats imorgon, och det var verkligen inte igår!
dessutom ska klassen och B-klassen spela samba på handbollen imorgon kväll, vi är awesome, och allt kommer gå galant!
SNART FREDAG!

Inga kommentarer: