25 maj 2010

Jag har insett en del saker

1. Jag har verkligen tappat lusten för pianot och skulle så gärna vilja spela gitarr istället, nuförtiden sitter jag oftare med gitarren i famnen än att plinka på pianot.

2. När sommarlovet är nära ställer man in hjärnan på att snart är det slut, och då funkar inte hjärnan riktigt som den ska.

3. Historia på c4 skolan är inte alls lika intressant som på grundskolan, så mitt intresse för det har mer eller mindre dött ut.

4. Jag älskar verkligen Oskar, och gör nästan allt för honom. Och om nu det stör någon annan, så är det bara så, vi älskar varandra. bättre kan det ju inte bli.

5. Svartsjuka människor kan vara det mest irriterande som finns. Inget annat kan gå mig på nerverna så mycket som det gör!

6. Kortspelet Neger & President är vårat kall

Förövrigt mår jag bra, men känner mig lite ensam här i lägenheten.
Imorgon ska cykeln på lagning och så ska jag ha två prov imorgon, woho.
Dags att plugga, hoppas inte det går så kasst som det har gjort hittills

2 kommentarer:

pirremirre sa...

jag är sjukt sugen på kexchoklad och jag har inte ens börjat att plugga på historian..

svinstina sa...

jennypenny! för det första: awesome bild! och för det andra .. hm.. nej det var nog bara det ;)