13 maj 2010

födelsedag, det är ordet

Igår fyllde jag arton, och idag är nog miranda lättad över att den dagen är förbi, nu är det ett år tills jag börjar tjata nästa gång.

Skolan var tung igår, jag ville bara att den skulle sluta så jag skulle kunna gå ut på äventyr, så när engelskan äntligen slutade, tog mirre och jag bussen hem, och jag halvsprang hem, packade ihop mina badkläder och swiisch så satt jag på bussen igen.

Istan träffade Johanna och vi begav oss till spat som vi skulle tillbringa de närmsta timmarna i.
Bättre present kan man knappast få, riktigt mysigt och härligt och gud vet vad!
vilket fall som helst, tack så jättemycket Johanna!

När vi badat oss till russin, gjorde vi oss i ordning och träffade de andra tjejerna i stan.
Begav oss till Peking, och väntade och väntade och VÄNTADE på vår mat.
när vi väl fick den, åt vi och så satt vi och väntade och väntade och VÄNTADE på menyerna igen för dessert.
Däremellan sjöngs det skönsång och fantastiska presenter, och äntligen äger jag en vacker tekanna och äntligen ska jag ta ännu ett hål i örat!
Inte nog med det, jag kan vara stjärtpirat också... aha..

Olivia och jag är sååå gamla, så vi båda beställde vår första drink i våra lik. sjukt spännande, speciellt smaken... haha.
Nåväl, lite rabatt på mat och dryck, så var jag nöjd.

Men alla ni som läser detta, Peking har ingen service, och det ska spridas, för man muckar inte med mig på min födelsedag!


Idag har oskar och jag städat och varit sjukt duktiga, kärlek till honom

Imorgon är det paaartyyy

Inga kommentarer: