18 april 2010

what do you want for me?

oskar har börjat ha ett väldigt språng på morgonen och flyger bara upp från sängen och tar tag i annat.
Det var inget undantag denna morgonen, utan han sprang upp och satt sig med sitt svenska tal.
Jag låg kvar i sängen ett tag och funderade på hur härligt det är att sova.

Gjorde klart recensionen för Franz Kafka.
I veckan har jag matteprov, Natur-inlämningar, och en kultur&ide´historia som ligger och väntar.

Men idag är det söndag, Och jaa, denna helgen har gått som jag vet inte vad!
Men ett plus för det ändå, för då fyller jag snart år!

Har tänkt på Kreta-resan hela dagen!

Släkten, Emil och jag har kalas för oss den 23 Maj ( alltså emils födelsedag) Hemma hos emil, och tiden blir nog runt 14.00. Boka in boka in boka in!


Jag bara radar upp en massa babbel om allt och ingenting.
Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men oskar vill så gärna läsa.


Förövrigt, vill jag ha en ny header till bloggen, men jag har ju aldrig tid att ta nya bilder.......... blööhh.

Inga kommentarer: