22 april 2010

Veckan har bara rusat iväg

Nu sitter jag här, det är torsdag, och denna veckan har verkligen haft stora starka ben.
Känns som det gått en dag, fast att det redan är fredag imorgon.
Imorgon är det ES-konsert och efter det kommer mamma. vi får några timmar tillsammans som troligen kommer bli lika awesome som alla andra träffar med henne. jag saknar verkligen att bo hemma hos dig, att alltid ha dig så nära. Men nåväl, några timmar då och då är guld värda, och jag njuter verkligen så fort jag är med dig mamma!

runt 8 kommer flickorna hem till mig, och vi sover, och peppar tills kl 00.00 då vi sätter oss på bussen mot malmö och sitter utanför stadsparken och häckar i 13 timmar.
För på lördag, är det dags för IDOL ännu en gång, för det tycker vi är roligt!



Nu ska jag städa hela lägenheten och därefter göra något annat vettigt.

Inga kommentarer: