1 april 2010

den sista föreställnigen

Jag måste börja med att säga att det är sjukt tråkigt att vi inte har mer än 3 föreställningar på scmun, jag hade kunnat hålla på hur länge som helst!

sista föreställningen har hållts, och nu är det över, låter som en lättnad när man skriver det på det viset, men för mig känns det verkligen ledsamt, jag har haft det riktigt roligt och det har bidragit till en hel del på olika vis!

Ikväll/natt har vi även haft vår efterlängtade scmu-fest, och Jacob är en ängel som låter oss ha festen i hans märkliga hus!

Jag måste också tillägga att jag verkligen älskar varenda skalle i vår klass, men att jag inte fören nu börjat acceptera att dom lever.
Det gäller verkligen att öppna ögonen för alla, för gud vad jag älskar er allihopa!
Jag vill inget hellre än att ha mer tid med allihop!

Inga kommentarer: