4 april 2010

IKEA, paradiset i mitt liv

Idag har jag tillbringat lite extra tid med pappa och gänget på IKEA.
Jag är nog en IKEA-holic, om det nu går att vara det.
Helt underbart, och det pirrar verkligen i fingrarna bara när jag tänker på hur mycket jag kan sätta upp och snickra till så fort jag kommer hem till lägenhet.
Oskar vill bara tillägga att han är så sjukt grym för att han vet vad IKEA står för, för det vet inte jag.
För er andra som inte heller vet ska oskar berätta det för er nu " IKEA står för Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd, och det ska man veta".
Sådär, nu var det överstökat.
Bilen lyckades bli helt överfull, och jag skäms lite, stackars pappa.
men jag lovar att ta hand om dig när du blir gammal sen, så vi får ta igen allt på det viset senare.
jag hade iaf väldigt trevligt och nu längtar jag tills imorgon.

Men nu, ska jag och oskar titta på wallander, och sen ta ett dopp i grytan... hehe..
nej men vi ska bada balja.
Hejhopp!

Inga kommentarer: