28 april 2010

C4, det rätta för dig

Finns det något mer klaschit än det där? det rätta för dig, och så ett litet knäpp på det.
Jag spanar fortfarande på världens bästa slogan till skolan, men jag lyckas verkligen inte hitta på något bra.
Christian IV gymnasium, c4. Hur kan man få det att låta mer ballt än vad det redan gör?

Vilketfall som helst, vann vi, eller dansarna dagens kamp, DANS.
Kändes skönt att vinna över söderport.
Imorgon är det finalen i Kårkampen, och jag hoppas verkligen att det blir vinst!

Hela dagen har känt som en pest, men jag har klarat mig igenom den, och gud så lycklig jag är för att jag fortfarande lever!
Har läst 50 sidor i svenskaboken, och har 50 till att läsa. JAG BEHÖVER GLASÖGON!!

Snart kommer mirre hem från hennes och stinas spelning, och jag har i hemlighet städat och diskat lite, höhö.

jag var även och tog mig en titt i lägenheten idag, och hade kameran i högsta hugg för att verkligen kunna lägga upp bilder nu ikväll så att jag kunde visa hur det utvecklas. Men självklart har jag slavat bort överförings-sladden i flytten, men den kommer väl fram så småningom, så ni får hålla humöret uppe tills jag finner den!
färgen sitter nu på väggarna, och jag själv blev lite chockad över den cappotinoliknande färgen i vardagsrummet. Jag minns inte att jag valde den.
Men tydligen, och jag kan leva med det, verkligen, men det blev en chock.

Är vilketfall som helst nöjd med resultatet, och imorgon ska lister och kökslyckor upp, och sen kan jag nog flytta tillbaka och bli en Albert henningare igen.

Men jag kan inte säga annat än att jag trivs här uppe på 8:de våningen hos Miranda Åkerberg

1 kommentar:

miranda sa...

ååh du är så duktigt du! och jag är så snäll som berömmer dig på nätet och inte irl.
din lägenhet får gärna blir renoverad fler gånger, bara så du vet!