6 april 2010

årets längsta dag

fast att det inte stämmer att årets längsta dag är idag, så känns det verkligen så.

Jag har inte gjort något roligt alls idag, utan bara gjort lite nytta, nej inte ens det, men annars suttit i sängen och glott, och hoppats på att något kul skulle inträffa.
Det mest spännande som hänt, var nog när posten kom, för jag blev sjukt rädd.
Och jag menar, hur spännande är det egentligen på en skala?
precis, där har ni ett bevis på att denna dagen inte varit speciellt rolig.

För övrigt har jag insett att jag tycker det är skittråkigt att spela piano, lusten försvann när jag fick veta att Ewa ska sluta.
Nu vill jag spela saxofon, men jag var dum och sålde den.
Nu vill jag ha den tillbaka, men det går nog inte.

nu aska jag dö av uttråkning lite till

1 kommentar:

olivia sa...

vi har en saxofon som vi säljer om du är intresserad!