29 mars 2010

SCMU - dag 5

Var på konserthuset kl. 09.00.
Kom på koregrafi till de sista musik-numrerna, och sen körde vi igenom hela grejen.
väl det gjort, blev det matpaus. Och jag köpte nytt matkort, för mitt andra lyckades ju gå sönder i jackan.. ?
efter maten gick jag till apoteket för att köpa munsårs-salva, för så är det, alltid när jag blir stressad, nervös och framförallt inte sover tillräckligt, får jag munsår.
Dessutom är det inte okej att en tub på 2g kostar 120 kr!
helt galet..
Nåväl, där efter körde vi igång igen, men två genrep.

GUUD VAD JAG SKRIVER OINTRESSANT NU FÖRTIDEN!
Jag vet verkligen inget vettigt att säga mer än att jag har munsår och attjag diskat för första gången på mer än en vecka.

Och så saknar jag oskar förstås, men det har ni väl redan förstått!

FÖR ER SOM HAR LUST ATT KÖPA BILJETTER TILL SCMUN, ÄR VÄLKOMNA ATT SÄGA DET TILL MIG!
biljetterna kostar 30 kr! ingenting alls nästan

Inga kommentarer: