15 mars 2010

Jag ser inte ditt lyse!!

Det var kommentaren jag fick av en tant när jag cyklade hem från spinningen.
ska man verkligen behöva stå ut med sånthär tjat minst en gång i veckan?
jag börjar vilket fall som helst bli jävligt trött på det.
Varför kan man inte bara vara tyst och cykla vidare?
Varför kan man inte bara acceptera läget och skippa allt trams?
Jag förstår det verkligen inte.

I detta fallet fattar jag det allra minst faktiskt.
Jag tänker verkligen analysera detta denna gången.
För det första, varför ska man ha lyktan på, när man cyklar på en helbelyst väg?
För det andra, Jag cyklade iaf på rätt sida
för det tredje, så var det du som tittade ner i marken när du cyklade, och det var jag som var tvungen att köra ner i gräset för att DU cyklade helt utan kontroll på cykeln.

Är det inte jag som borde öppna munnen och klaga då ?
varför gjorde jag inte det när jag hade världens chans?
JOOO, för jag har lite vett i huvudet och inser att man kanske ska acceptera andra människor och inte klaga hela jävla tiden och faktiskt gilla läget!
Man kan inte klaga på allt.
Är det verkligen vi ungdommar som inte har något vett i huvudet.. jag undrar..

Känns som om det borde vara en annan åldersgrupp som borde trackas ner lite.
För iaf jag är jävligt trött på alla dessa gamla helveten som inte gör annat än att klaga, knuffa och beter sig jävligt kasst mot andra människor.
Herregud..
Jag har nog fått nog av detta nu.. jag borde nog sova.

1 kommentar:

Miranda sa...

Bra sagt! Är trött på dessa gubbar och gummor. En gång tjoade en gubbe jätteargt att jag skulle sätta på lyset på cykeln. Problemet var att det inte ens hade börjat mörka ute... Fattar ingenting