20 mars 2010

fedefest på hööög niivå

dagens första ord ska gå till carl och björn som höll i en fantastiskt rolig fest igår!
Det var galet hur roligt jag hade det!
En blandning av gamla och nya vänner är den bästa kombinationen, helt klart!
gud vad jag älskar alla!

Däremot var det inte lika fantastiskt att vakna, liggande på det hårda betong-golvet.
Det var inte många timmar jag fick sova den natten, pågrund av grym frossa.
När kristianstadflickorna lämnade skutan, förflyttade jag mig till scenen och la mig bland de däckande ES2b:arna.
Det var faktiskt mycket skönare att ligga där, än inne i logen.

Eftersom jag glömde mobilen i lägenheten innan vi åkte mot olofström, fick jag inte kontakt med oskar fören de andra var på benen, alltså runt 11.
Så oskar kom, och vi städade runt lite innan pappa hade tid att hämta oss.
Vi tog en vända till Maxi och handlade lite lördagsmys och så begav vi oss hemåt och tog en välförtjänt dusch.
Därefter somnade jag i soffan hela tiden medan oskar tittade på film.

Nu ikväll, så vi nog inte göra mer än att ta det allmänt lugnt.
Imorgon kanske vi beger oss mot familjen thorell, men det får vi ta imorgon.

Inga kommentarer: