20 februari 2010

Nu sitter jag äntligen i Oskars näste, och nu ska här njutas!


måste tillägga att jag har haft världens flyt idag! 20 februari, dagen i mitt hjärta.
började med 2 utmärkta tvätt-timmar.
Därefter blev jag bästa vän med Maja, den 5 åriga tjejen på andra våningen som har en mamma som också hette Jenny. Och så hennes söta lillasyster Alice på några månader.
farbrorn med taxen tilltalar mig nu som den rara tösen som hjälper honom med dörren och detta belönas med att även taxen gillar mig!
När rebecca jag lullar vi runt i stan, och då kommer en buss som egentligen inte borde gå den tiden den kom, men gick till österäng, och detta bidrog till att vi slapp betala dubbelbiljett.
När vi åkte tillbaka till stan hann vi med tåget vi aldrig trodde vi skulle hinna med.
Och nu sitter jag här, tillsammans med oskar och har det allmänt bra!
som sagt, 20 februari, bästa dagen på länge :)

2 kommentarer:

mirre sa...

vafan jag hjälper alltid taxfarbrorn med dörren och är snäll mot taxen, varför är inte jag rar då?
livet är orättvist

JennyKarlsson sa...

Han kanske har ätit någon slags medicin nu, så nu kan han prata ordentligt?