20 februari 2010

fredagsmys, om det så är det sista jag gör!

Dagen började med att jag, Miranda och Rebecca försov oss en timme, och jag förstår inte hur det hela gick till riktigt.
med magen full med managrynsgröt åkte vi till skolan och uthärdade denna sista dag innan lovet.
Därefter blev det snöstorm med 3 cmigt stora snöflingor. Bussen fastnade, så det tog runt 35 min att komma hem.
Precis inkommen ringer det på dörren, och där står Mamma, Janni, Vincent och Isabelle.
Med kylen toppad med dansk makrillsallad kan det inte bli mycket bättre!
Dom stannade lite mer än en timme, sen behövde dom ge sig ut i snöyran igen.

Därefter gjorde jag mig iordning för en tripp över till miranda där även johanna och Stina höll till.
Vi gjorde en kycklinggryta som inte var av denna värd, det kallas smak/mat-orre på hög nivå, fyfasen vad gott det var!
Resten av kvällen innehöll en massa prat, Alias och sherlook.
vid 00.00, precis på spöktimmen, trippade jag ut i den mörka natten och gick över till min egna lägenhet.

Nu ska jag prata med oskar en stund, och titta lite på tv, innan jag går in i min härliga skönhetssömn.
imorgon ska här tvättas i stora lass!

Inga kommentarer: