8 december 2009

När hjärnan behöver tömmas

Jag är så irriterad så jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Detta måste ut, för jag klarar inte av att hålla in det längre.
Jag vill så gärna bara skrika ut alla namn, men eftersom jag har lite vett i huvudet, så tänker jag skriva alla namn på ett papper brevid datorn, så dom också kommer ut!


För det första vill jag tacka gudarna för att jag är borta från Olofström!
all den skit som finns där och allt skryt.
Varannan människa är pundare, och jag fick precis veta att två ligger på sjukhus för att dom kört bil när dom varit höga och krockat med ett träd, dessa två är 1 år yngre än jag.
det värsta är just skrytet, att man SKRYTER om hur hög man var i helgen, och hur mycket pengar man la på det.
Careface säger jag! jag bryr mig inte för fem öre, jag har aldrig blivit impad av knark och allt som har med det hela att göra.
Idag fick jag även frågan" Önskar du dig en tvåa i julklapp?" av en av de närmsta från hålan i helvetet?!
Du om någon borde veta att jag verkligen inte är intresserad!

För det andra vill jag kasta sten på alla glidare som lever på alla andra, på alla sätt!
Dom sitter och pillar naveln hela lektionerna och skriva sms, och sen glider in och säger att " jag kan läsa upp det" NÅGOT SOM PERSONEN I FRÅGA INTE ALLS HAR VARIT MED OCH GJORT?!"
men visst, läs du på, idiot.
Men mitt problem är att jag måste spara min falukorv till nästa månad, för då kanske jag behöver den. det är också något som stör mig något så grymt mycket!

för det tredje hatar jag besserwissrar som sitter och snackar om vikingar och litterära verk!
folk som sitter och skriker på andra för att rätta när det är dom själva som har fel.
folk som inte kan prata som vanliga människor, utan pustar efter varje ord, och grötar ihop allting så ingen fattar för att läsa så snabbt som möjligt, för det är viktigt säger besserwissar, det är deras hemliga regel!
folk som måste säga sin mening om precis allt för att verka bra.
Jag hatar folk som slickar röv och äter sina egna finnar på kultur och Idéhistorian!

Detta är folk som borde lyssna på folkmusik, för dom som lyssnar på folkmusik, är folk, som inte kan bete sig som folk.

1 kommentar:

Anonym sa...

mitt problem är att jag lever på mina kompisars pengar