13 november 2009

fredag den 13

Har inte det varit det välrdigt ofta detta året? eller har jag bara fått för mig det?
Denna veckan har varit ganska tung, och nästa vecka ser inte bättre ut.
Jag har iaf ingen IG varning i matte och det är jag stolt över.
Engelskan har jag också klarat, men ska göra ett restprov nästnästa vecka.

Nu är det iaf äntligen fredag, och det känns som om det blir det hela tiden?
det går verkligen fort nu och jag funderar på att att redan börja handla mina julklappar!
jag har en del att spana på bara, men det blir säkert bra med det!

dessutom har vi äntligen bestämt datum till det årliga julbaket hos mig! den 28-29 november ska det bli!
Superbra.

Alla mina pengar går åt till att åka fram och tillbaka till luciaövningarna, och det är ganska bull.

Jag har egentligen inget vettigt att skriva här idag.
Men som sagt, det är fredag, och det gillas extremt!
ska på middag hos Emma idag tillsammans med de andra fina flickorna.
Hur natten blir sen får vi se!

hejhej

1 kommentar:

Feffs sa...

Jag säger detsamma, dags för julklappar snart!
och julbaket kommer bli superkul :)