13 oktober 2009

Pigg tjej talar

Nu är det helt säkert, jag kommer tillbringa årets julafton uppe i Idre.
Nu ska jag verkligen bli vän med skidorna och hålla storasyster i handen.


mitt internet har ännu inte kommit till lägenheten, så jag cyklade tidigare till skolan för att berätta lite om nuläget för er.

Jag var fantastiskt pigg i morse och gick upp 3 timmar tidigare än vad jag hade behövt.
klippte lite i håret, för det är roligt.
Sen gick jag en låång promenad på en timme ungefär, nu har jag undersökt alla stigar på hela österäng.

Så nu sitter jag i skolan och ska snart vandra vidare till c-huset för att ha ensemble.

Mamma och Anna ska hälsa på mig i eftermiddag, och jag har verkligen längtat!
imorgon kommer Ola till mig också, och det har jag också längtat efter, det är jobbigt när man inte har riktigt tid att träffa de man verkligen gillar att umgås med.

Denna veckan ser bra ut.
På fredag ska jag kanskekanske ha inflyttningsmiddag med tha gang.
beror helt på om Lars kan fixa min ugn.

Kärlek <3

Inga kommentarer: