16 oktober 2009

När jag planerat annat

Hade planerat en helg full med tröstätande och filmtittande. men ack.
Oskar hörde av sig i morse och sa att han fått ledigt från jobbet i till lördag och att jag kunde komma till honom fredag-lördag.

Det snöar lite överallt i sverige och det tycker jag är spännande, den nya istiden är påväg, Snart kommer mammutar och istigrar och annat spännande.

Nåväl, vad är en bal på slottet?

Mitt egna internet har inte kommit ännu, så jag kommer troligen inte kunna öva på min sång & Pianoläxa denna veckan heller.. Tråkigt nog är jag så beroende av ett internet när jag ska göra det.

Ola och Lottas besök i onsdags var himla trevligt! hoppas på att det blir av snart igen.
Dessutom ska jag köpa en eldfilm.. höhö..

Nu ska jag lyssna på Olivia som inte blir sams med låna-ut-maskinen i biblioteket och att Hennes mamma är sen.

Pösspöss

Inga kommentarer: