18 september 2009

sjuklingen talar

jag ångrar mig nu att jag sagt hela veckan att jag velat bli sjuk så jag kan vara hemma en månad för att slippa skolan, det var tomma ord.
Nu när jag ligger här, nerbäddad i min säng inser jag hur tråkigt det är att vara sjuk ensam. Man borde få ha en sjukkamrat att titta på film med och äta glass med.
Just nu hoppas jag på att jag blir frisk imorgon så jag kan hitta på något nu i helgen trotsallt.

Jag har en väldig lust att åka till IKEA och handla nya teklippsare och ramar/tavlor till mitt rum.
vi får se hur det blir med det.

Idag har jag iaf haft tid med att titta på Sunes jul, Män som hatar kvinnor, i taket lyser stjärnorna och en Shopaholics bekännelse, övat pianoläxan har även bakat en kladdkaka och städat mitt rum.
Ska nog börja skissa lite på historian, och så är det Idol ikväll.

Har alltså inget planerat denna helgen, och Oskar ska spela SM i Helsingborg så han får jag ingen skymt av.
Studiedag på måndag igen och då ska jag & the best girls in the world till Mirrepirre, ut och äta och ha det allmänt nice!

Jag är nr 3 på en lägenhet, österäng, visning på måndag.

This was funny, Wasn´t it?

1 kommentar:

mirre sa...

SE TILL ATT FÅ DEN NU!!! :) jag håller tummarna