13 september 2009

kärlek på hög nivå

Oskar blev ledsen på mig för jag varit off på bloggen denna veckan, därför tänkte jag skriva lite idag så han blir glad igen.

Igår var kvällen med stort K.
Jag har tidigare i veckan längtat som en gnu efter Stinas partaj denna lördag.
Åkte till Oskar i fredags, och åkte tillsammans till Kristianstad där vi träffade resten av partygänget så att säga.
Broby nästa, gick hem till Stina och där drog festen stadigt igång.
Det var underbart folk där, vilket gjorde mig så himla glad!
Närmsta vänner, pojkvän och utåtriktade människor, bättre kan det inte bli.
Kvällen blev fylld med det mesta, och det var verkligen en lyckad kväll.

Idag då? Joo, vaknade upp och insåg att min mun var så torr att min överläpp torkat fast emot tänderna, mums.
Kollade på två filmer, jag älskar Sunes jul!

Åt lite förfrukost som Johannes kallar det och åkte in till Kristianstad på jakt efter en pizzeria för att äta frukostpizza.
Gick runt hela stan, och hittade tillslut en som öppnade 20 min senare.
Åt och hade det gott.

Tänkte leka på Barbacka, men det var stängt.
Olli & Hugo skulle åka hem, så Oskar och jag gick mot tågen och jag insåg att jag verkligen inte ville åka hem.
Åkte hem till Oskar igen, fast att jag verkligen inte hade råd för att få träffa honom iaf några extra timmar, Jag älskar mitt spontana liv ibland!

Har ingen aning om när jag ska åka hem ikväll, men jag har en trogen Pianoläxa som väntar på mig hemma.

Tack alla ni som förgyllt min helg, kärlek!

ps. Oskar står och betar sig med en handduk i rumpan just nu

2 kommentarer:

beccs sa...

puss på dig ! <3<3

miranda sa...

det var otroligt trevligt igår! Längtar tills måndag :)