16 augusti 2009

Malmöfestivalen

gårdagen var kalas.
Både miss Li:s och veronicas framträdande var fantastiska.
Miss Li har en energi som skickar över pepp till en själv, en kanon liveartist!
Veronica är bara helt fantastisk.

Jag vill ha Miss Li:s handduk, och det var himla nära att jag fick den också.
Det är negativt att vara lång när man kollar konsert, för då får man ont i ryggen.

Är hos Oskar, och vi spelade Uno och glömde tiden, så jag missade svampbob....
Jag ska ringa han ikväll och bestämma träff.

Ikväll spelar Bob Hund, och jag kommer verkligen vara där!

Kyss och smek, på en stek

1 kommentar:

annakarlsson sa...

älskade syster vill du veta? Jag är i Göteborg nu, första steget till att bli sambo! Vill du veta en sak till? Jag såg veronica maggio i fredags i Strömstad, ball! och en sista sak - jag och mats har börjat blogga IHOP! läs den, kommentera och lägg gärna en länk på din sida! ;) Jag saknar dig kommer hem om två veckor! pusspuss